Lietuvoje veikiantis verslas neišnaudoja savo potencialo regionuose, kur jo saitai su vietos bendruomenėmis jų pačių vertinimu yra gana silpni. Kol įvairios verslo socialinės iniciatyvos ir projektai sutelkti iš esmės didžiuosiuose miestuose, regionuose, kartu – ir Utenoje, verslo socialinė atsakomybė gyventojų suprantama pirmiausiai kaip skaidrus didesnio nei minimalus atlyginimo mokėjimas. Tačiau Utenoje veikiantis verslas su tuo sutikti nenori.
SBA valdoma tekstilės įmonių grupė „Utenos trikotažas“ per devynis metų mėnesius pardavė produkcijos ir suteikė paslaugų už 23,7 mln. Eur – beveik tiek pat, kiek tuo pačiu metu 2018 metais. Atskirai „Utenos trikotažo“ bendrovės pardavimų pajamos trečio metų ketvirčio pabaigoje siekė 20,8 mln. Eur, t.y. 1,7 % mažiau nei pernai. Funkcinių-techninių drabužių gamintoja „Šatrija“ realizavo produkcijos už 2,77 mln. Eur arba 13,5 % daugiau nei 2018 metais.
Kol vieni verkia, kad lietuviškas klimatas yra labai nemalonus ir vėsiuoju metų laiku reikia taikstytis su blogu oru, dargana, tuo tarpu kiti įsigyja puikios kokybės lauko drabužius džiaugiasi kiekviena diena, kadangi šiuolaikiniai paltai ne tik funkcionalūs, tačiau taip pat ir labai stilingi.
Nei vienas iš mūsų nėra apsaugotas nuo kelyje vykstančių auto įvykių. Deja, statistika liūdina. Galime tik pasidžiaugti, kad vis dažniau po auto įvykių žmonės lieka ne tik gyvi, tačiau ir sveiki. O pilnai atsigavus dažniausiai sekantis žingsnis yra pasirūpinti transporto priemone.
SBA grupės bendrovė „Utenos trikotažas“ prestižiniuose tarptautiniuose verslo apdovanojimuose „European Business Awards“ pripažinta nacionaline nugalėtoja socialinės atsakomybės ir aplinkosaugos kategorijoje. Šiuo metu su kitais Europos verslo lyderiais bendrovė rungiasi paskutiniame konkurso etape dėl galimybės šioje srityje būti pripažinta geriausia visame Senajame žemyne.