„Utenos trikotažo“ kuriamas prekių ženklas UTENOS pasipildė ilgai laukta dizainerės Agnės Kuzmickaitės kolekcija. Ilgametis Lietuvos trikotažo gamintojas ir bene ryškiausia šių laikų mados kūrėja bendrai kolekcijai susivienijo jau trečią kartą.
„Paskutinį kartą mūsų jungtinė kolekcija pasirodė 2021-ųjų gegužę, o aš iki šiol vis sulaukdavau žinučių su klausimais, kada pakartosime. Tad šią kolekciją kūriau galvodama apie moteris, kurios domisi mada, galbūt stebi naujienas pagrindinėse mados savaitėse, tačiau ne visada gali sau leisti įsigyti dizainerio drabužių. Tik ne šį kartą“, – šypsosi Agnė Kuzmickaitė.
Podiumo drabužiai – kiekvienos moters drabužinei
Naujoje kolekcijoje dėmesį traukia įvairių siluetų suknelės – ryškios ir monochrominės, puošnios ir elegantiškos, laisvos ir plevėsuojančios arba sujuosiamos dirželiu. „Visi kolekcijos modeliai atkartoja mano asmeninėse kolekcijose naudojamus motyvus. Kai kurie jų yra beveik identiški populiariausiems mano kūriniams – pavyzdžiui, universalūs marškinėliai ar palaidinės aukštu kaklu. Taip pat naudojome mano kolekcijose vyraujančias spalvas ir jų derinius, įskaitant mano klientų labai pamėgtą ryškiai žalią toną,“ – apie kolekciją pasakoja dizainerė.
„Ypač džiaugiuosi galimybe su „Utenos trikotažu“ kurti apatinius, ko paprastai nedarau, kai dirbu savarankiškai. Į šią kolekciją įtraukėme apatinių liniją, kurios monochrominis marginimas ir kiti dizaino elementai suteikia gaminiams išskirtinio charakterio, tačiau dėl medžiagų pasirinkimo ir ištobulintų konstrukcijų drabužiai yra lengvi ir ypač patogūs,“ – papildo Agnė Kuzmickaitė.
Stilius be komforto kompromisų
„Utenos trikotažo“ kolekcijos visada pasižymi išskirtiniu komfortu – ši savybė tapo svarbiu prekių ženklo išskirtinumu, dėl kurio pirkėjai sugrįžta. „Elegantiškas ar net ekstravagantiškas drabužis gali ir turi būti patogus, – sako Agnė Kuzmickaitė. – Praėjo laikai, kai dėl įvaizdžio detalių reikia aukoti komfortą – viskas priklauso nuo kūrėjų ir gamintojų profesionalumo ir meistriškumo. Tinkamai sukonstruotas drabužis visada bus patogus, nesvarbu, ar tai būtų laisvas džemperis, ar prigludusi suknelė,“ – tvirtina dizainerė.
Naująją „Utenos trikotažo“ ir Agnės Kuzmickaitės kolekciją galima rasti UTENOS elektroninėje ir fizinėse parduotuvėse.
Apie bendrovę
„Utenos trikotažas“ yra viena didžiausių ir tvariausių trikotažo produkcijos gamybos įmonių Vidurio ir Rytų Europoje. Pagrindinės „Utenos trikotažo“ veiklos sritys – inovatyvių medžiagų vystymas ir drabužių gamyba pažangiems tarptautiniams prekių ženklams. „Utenos trikotaže“ taikomas vertikaliai integruotos gamybos modelis, kuomet viskas – nuo dizaino koncepcijos ir verpalo iki galutinio produkto – sukuriama po vienu stogu.
„Utenos trikotažo“ grupė valdo tris tekstilės gamyklas – AB „Utenos trikotažas“ (Lietuva), AB „Šatrija“ (Lietuva) ir OAO „Mrija“ (Ukraina). Aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės įsipareigojimai apima visas „Utenos trikotažo“ gamybos ir veiklos sritis – nuo natūraliai auginamų pluoštų, cheminių medžiagų naudojimo gamyboje ir jų poveikio aplinkai, pagaminto drabužio savybių iki sąžiningo atlygio darbuotojams ir absoliutaus gamybos procesų skaidrumo. „Utenos Trikotažas“ yra SBA grupės dalis.